استفاده از برند ips لمینت در کلینیک شمال تهران

محتوای جدول

در کلینیک شمال تهران انواع برند لمینت مورد استفاده قرار می‌گیرد.‌

لمینت برند ips چگونه است؟ لمینت بهترین روش جهت بهبود اصلاح طرح لبخند است. اگر شما نیز به دنبال اصلاح طرح لبخند خود با استفاده از بهترین برند لمینت هستید، می‌توانید به مطب دکتر حسین بهمنی، بهترین متخصص دندانپزشکی مراجعه کنید. قصد داریم در این مطلب شما را با لمینت برند ips این روش درمانی بیشتر آشنا کنیم، پیشنهاد می‌کنیم تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

لمینت برند ips چیست؟

لمینت آی پی اس یک نوع لمینت است که بر اساس دندان‌های فرد به صورت فشاری فرم داده می‌شود. این لمینت بیشتر برای اصلاح طرح لبخند به کار می‌رود. از کاربردهای دیگر این لمینت به استحکام دندان‌ها و سفیدی رنگ دندان می‌توان اشاره کرد.

عملکرد لمینت برند ips

لمینت ای پی اس یکی از بهترین و قوی‌ترین برند ایلمینت است که به صورت لایه‌گذاری و رنگ آمیزی مطابق نیاز آناتومیکی دهان و دندان انجام می‌شود‌. در این لمینت به جای استفاده از میله یا هسته فلزی از هسته‌هایی از جنس سرامیک که مات هستند استفاده می‌شود.

کاربرد لمینت برند ips

لمینت برند ips کاربردهای بسیار زیادی دارد که در ادامه به چند مورد مهم آن اشاره می‌کنیم.‌

  • از بین بردن فاصله‌ بین دندان‌ها
  • اصلاح دندان‌های نامنظم و نامرتب
  • بهبود دندان‌های کج
  • از بین بردن لکه‌های روی دندان
  • بهبود ساییدگی دندان‌ها
  • درمان دندان‌های شکسته و ترک خورده

مزایای لمینت برند ips

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مزایای استفاده از این لمینت اصلاح طرح لبخند است.

  • ارتباط بهتر با دیگران: ارتباط با دیگران با داشتن لبخندی زیبا و تاثیرگذار بهتر است. تاثیر لبخند زیبا و جذاب روی افراد چند برابر بیشتر خواهد بود.‌
  • طول عمر و دوام بالا: این لمینت با مواد باکیفیت و محکم ساخته شده است که ماندگاری بالایی دارند و از ساییدگی دندان جلوگیری می‌کند. برای دوام بیشتر این لمینت بهتر است بهداشت دهان و دندان را رعایت کنید.
  • افزایش اعتماد به نفس: با داشتن چهره‌ زیباتر و لبخندی جذاب‌تر اعتماد به نفس افراد بیشتر می‌شود.

مراحل نصب لمینت برند ips

نصب لمینت ای پی اس مراحل مختص به خود را دارد که در ادامه این مراحل را به طور مختصر توضیح می‌دهیم. در ابتدا سایز دندان‌ها بر اساس تجویز پزشک و صلاحدید وی کوتاه می‌شود. سپس به مقدار بسیار کم از سطح دندان تراشیده خواهد شد. در مرحله بعد قالب‌گیری دندان انجام می‌شود و اصلاح طرح لبخند با استفاده از لمینت ساخته شده در لابراتوار انجام می‌شود‌.

 مراقبت‌های بعد از لمینت برند ips

برای اینکه ماندگاری لمینت افزایش پیدا کند نیاز به مراقبت‌های ویژه دارد.

انتخاب مواد غذایی مخصوص

بهتر است از مواد غذایی با اسیدیته کم استفاده کنید به دلیل اینکه اسید غذاها مینای دندان را از بین می‌برد. در صورت مصرف غذاهای اسیدی حتما از مسواک استفاده کنید. به عنوان مثال نوشابه جز نوشیدنی ‌های با اسیدیته بالا است که برای سلامت دندان‌ها بسیار ضرر دارد.‌

برند ips لمینت
برند ips لمینت

مصرف غذاهای سفت را محدود کنید

هنگام استفاده از مواد غذایی سفت یا شکستن آجیل از دندان‌های خود که لمینت کرده‌اید استفاده نکنید. لمینت ای پی اس بسیار حساس است و با مصرف غذاهای سفت و سخت دوام و ماندگاری آن کم‌ می‌شود.

مسواک مرتب و منظم

مسواک دندان‌ها به خصوص به صورت منظم باعث افزایش طول عمر لمینت می‌شود. در صورت مسواک نزدن پلاک و جرم روی دندان ایجاد می‌شود که این پلاک‌ها مینای دندان را از بین می‌برند.‌ آسیب به مینای دندان باعث پوسیدگی دندان زیر لمینت می‌شود که همین موضوع عامل اصلی تغییر رنگ و از بین رفتن ظاهر لمینت می‌شود‌. حداقل روزی دوبار مسواک بزنید تا از بروز عوارض پوسیدگی جلوگیری کنید.

مسواک مناسب انتخاب کنید

میزان نرمی‌ و زبری مسواک روی ماندگاری و دوام لمینت تاثیر می‌گذارد به طوری که سفت بودن مسواک باعث آسیب به لایه نازک لمینت می‌شود‌. انتخاب مسواک مناسب که به لثه‌ها فشاری وارد نکند و دندان‌ها را به خوبی تمیز کند اهمیت زیادی دارد.

از نخ دندان استفاده کنید

استفاده از نخ دندان برای افزایش طول عمر لمینت اهمیت بالایی دارد. نحوه‌ صحیح استفاده نخ دندان را یاد بگیرید تا تمام زوایای دندان‌ها تمیز شود.

نتیجه‌گیری

لمینت برند ips یکی از انواع لمینت است که ماندگاری بالایی دارد و به اصلاح طرح لبخند کمک فراوانی می‌کند. این لمینت برای دندان‌هایی که دچار ساییدگی و تغییر رنگ شده‌اند بسیار کاربردی است و به اصلاح آن‌ها کمک می‌کند. کلینیک دندانپزشکی خوب در شمال تهران با ارائه خدمات بی‌نظیر و منحصر به فرد خود به شما کمک می‌کند لبخندی جذاب و زیبا داشته باشید.‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویزیت آنلاین رایگان