بهترين دندانپزشک منطقه 1 تهران

محتوای جدول

در مقالات قبلی پيرامون لمينيت به طور عام و كامپوزيت به طور خاص بحث شد لذا در اين مقاله قصد داريم درباره آخرين مبحث مربوط به لمينيت يعنی لمينيت سراميكی مواردی را بيان كينم. علاوه بر اين به معرفی بهترين دندانپزشک منطقه 1 تهران خواهيم پرداخت.

لمينيت سراميكی

لمينيت سراميكی كه به نام پرسلن ونير نيز شناخته می شود، ماده ای است كه كاملا به رنگ دندان است و برای پوشش بخش های مختلف دندان مورد استفاده قرار می گيرد. لمينيت امروز بنا به ويژگی هايی كه دارد به يكی از اصلی ترين روش ها جهت اصلاح دندان ها تبديل شده است به طوری كه در اين روش با كم ترين ميزان تراش دندان ها كار اصلاح دندان ها را انجام داد. لمينيت به حدی موثر و كارآمد است كه از آن می توان برای اصلاح هر گونه اختلال ساختاری در دندان مانند شكستگی، خم شدگی، ترک خوردگی، بی رنگی، شكل نامناسب و… استفاده كرد.

كاركردهای لمينيت

  • اصلاح فاصله بين دندان ها كه هم بر روی زيبايی و هم سلامت لثه موثر است
  • از بين بردن هر گونه لكه از روی دندان ها
  • اصلاح دندان های شكسته و لب پر شده
  • هم شكل شدن دندان ها
  • اصلاح بد رنگی دندان ها
  • و….

قيمت لمينيت سراميكی

قيمت لمينيت سراميكی به نسبت لمينيت كامپوزيتی بيشتر است و مسلما از جهات مختلف مثل مقاومت و ماندگاری نسبت به لمينيت كامپوزيتی برتری دارد. قيمت لمينيت سراميكی از متغير های زيادی تبعيت می كند و حتی در كلينيک های مختلف قيمت متفاوت است به همين علت جهت اطلاع دقيق از قيمت ها حتما لازم است به كلينيک مراجعه نماييد. اين نكته را در نظر داشته باشيد كه به هيچ عنوان كيفيت را فدای قيمت نكنيد و حتما برای لمينيت به كلينيک هايی مراجعه كنيد كه از سطح كيفی بالايی برخوردار هستند.

نگهداری و مراقبت از لمينيت

برخی بر اين باور هستند كه با انجام لمينيت ديگر نيازی به رعايت و مراقبت از دندان ها وجود ندارد در حالی كه اين تصور از اساس اشتباه است. دندان های لمينيت شده همانند دندان های طبيعی نياز به مراقبت دارند و در صورت عدم رعايت نكات لازم احتمال دارد لمينيت دچار تغيير رنگ و حتی پوسيدگی شود لذا لازم است حتما موارد بهداشتی و مراقبتی در دستور كار قرار بگيرد. نكات مراقبتی همان مواردی است كه برای بهداشت دندان های طبيعی توصيه می شود مانند مسواک زدن، استفاده از نخ دندان و دهان شويه. در واقع مراقبت از لمينيت ها نياز به اقدام خاصی نيست و صرفا رعايت نكات روزمره بهداشت دندان ها كفايت می كند.  به اين موضوع نيز بايد اشاره كرد كه استعمال دخانيات و نوشيدنی های كافئين دار از جمله مواردی است كه تاثير بدی روی لمينيت دارند.

تصويری گرافيكی از دندانپزشكی
تصويری گرافيكی از دندانپزشكی
نكات پايانی

لمينيت دندان ها مزيت های زيادی به همراه دارد از جمله زيبايی كه يكی از دغدغه های اصلی بسياری از افراد است. نكته ديگر اين كه به جهت همرنگ بودن لمينيت با دندان ها نيازی نيست كه همه دندان ها را لمينيت كرد و می توان فقط دندان هايی لمينيت كرد كه بيشتر در ديد قرار دارند. نكته بسيار مهم در خصوص لمينيت های سراميكی اين موضوع است كه اين لمينيت ها بعد از انجام جراحی نيازی به مراجعه مجدد ندارند زيرا رنگ اين مدل از لمينيت ها ثابت بوده و به راحتی تغيير نمی كند. در خصوص افرای كه از سيگار استفاده می كنند هم بايد گفت كه اين افراد می توانند كار لمينيت دندان ها را انجام دهند اما بايد حتما از مسواک و نخ دندان استفاده كنند.

بهترين دندانپزشک منطقه 1 تهران

برای معرفی بهترين دندانپزشک منطقه 1 تهران بايد به كلينيک دكتر بهمنی اشاره كرد به طوری كه اين كلينيک يكی از مجهز ترين كلينيک ها در زمينه دندانپزشكی است و از كادر درمانی مجرب و متخصصی بهره می برد. اين كلينیک به ارائه خدمات بسيار متنوعی می پردازد و به لحاظ كيفيت خدمات دارای استانداردهای بالايی است. ناگفته نماند كه اين كلينيک از مدرن ترين متدها و تجهيزات جهت ارائه خدمات دندانپزشكی استفاده می كند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویزیت آنلاین رایگان