بهترین کامپوزیت ونیر در زعفرانیه

ونیر کامپوزیت

محتوای جدول

بهترین کامپوزیت ونیر در زعفرانیه را یا دکتر بهمنی تجربه کنید

کسانی که به دلایل مختلف دچار مشکلات دندانی شده‌اند و لبخندی زیبا ندارند می­‌توانند از کامپوزیت ونیر برای اصلاح لبخند خود استفاده کنند. با انجام این روش می­‌توانید دندان­‌هایی مرتب و سفید داشته باشید.

اگر می‌­خواهید زیبایی را به دندان‌­های خود هدیه دهید پیشنهاد می‌کنیم به بهترین دندانپزشک در منطقه یک تهران مراجعه کنید. دکتر حسین بهمنی از بهترین دندانپزشکان زیبایی می‌باشند که در محیطی کاملا مدرن با تجهیزاتی به روز آماده ارایه کلیه خدمات دندانپزشکی هستند.

کامپوزیت ونیر چیست؟

کامپوزیت ونیر را برخی افراد با نام لمینت کامپوزیتی نیز می­‌شناسند. ونیر یک ماده است که روی دندان قرار می­‌گیرد. به طور معمول افرادی که از رنگ دندان­‌های خود راضی نیستند یا می‌­خواهند لبخند زیباتری داشته باشند از کامپوزیت استفاده می­‌کنند. در این روش نیازی به تراشیدن دندان نیست و در یک جلسه قابل انجام است.

کامپوزیت ونیر فقط جلوی دندان را پوشش می‌دهد و از این رو آسیبی به دندان وارد نمی‌کند. زمانی که کامپوزیت روی دندان قرار گرفت، پزشک فرم مناسب را ایجاد می‌­کند. در واقع زیبایی کامپوزیت شما به ظرافت کار دندانپزشک بسیار وابسته است.

کاربرد کامپوزیت ونیر

کامپوزیت ونیر دارای کاربردهای فراوانی به شرح زیر است:

  • پر کردن دندان­‌های خالی: از ونیر می­‌توان برای پرکردن قسمت­‌های خالی و شکسته دندان‌ها استفاده کرد. با این روش بی‌نظمی­‌های دندان تا حدودی از بین می‌روند.
  • تغییر رنگ دندان‌­ها: اگر از رنگ دندان­‌هایتان رضایت ندارید می‌­توانید با انجام کامپوزیت رنگ آن‌ها را سفیدتر و روشن­‌تر کنید.
  • تغییر فرم دندان­‌ها و بستن فاصله بین آن‌ها: افرادی که فرم دندان­‌های نامرتبی دارند و بین دندان­‌هایشان فاصله است می‌­توانند برای رفع این مشکلات از کامپوزیت استفاده نمایند.
  • زیبایی لبخند: این روش یک روش تقریبا بی‌خطر و بدون ضرر برای اصلاح و زیبایی لبخند افراد به شمار می­‌رود.
ونیر کامپوزیت
ونیر کامپوزیت

مراقبت‌های بعد از کامپوزیت ونیز

قبل از انجام کامپوزیت ونیر حتما در انتخاب پزشک خود دقت کنید و درباره مراحل انجام کار اطلاعات به دست آورید. پس از انتخاب پزشک متخصص ماهر و انجام کامپوزیت مراقبت‌­هایی را باید انجام دهید. انجام این مراقبت­‌ها برای نتیجه‌­گیری بهتر بسیار اهمیت دارند. این مراقبت‌­ها عبارتند از:

  • تا هنگامی که بی‌حسی دندان­‌ها از بین نرفته است چیزی گاز نزنید و مواد خوراکی را به آهستگی بجوید.
  • اگر برای کامپوزیت شما مشکلی ایجاد شد حتما به دندانپزشک خود مراجعه کنید.
  • در طول روز دو بار مسواک بزنید. همچنین به بهداشت دهان خود توجه کنید.
  • از مصرف مواد غذایی رنگی و شیره‌دار مانند توت، نوشیدنی­‌های رنگ‌دار و … خودداری کنید.
  • مواد غذایی که سفت و سخت هستند را گاز نزنید.

چه دندان‌هایی نباید کامپوزیت ونیر شوند؟

برخی از موارد امکان انجام کامپوزیت ونیر وجود ندارد و باید راه­‌های درمانی دیگر جایگزین شوند. مواردی مانند:

  • دندان­‌های خراب: این دندان‌­ها باید قبل از انجام کامپوزیت ترمیم و درمان شوند.
  • دندان­‌های ضعیف: اگر ریشه دندان ضعیف یا قسمت زیادی از دندان از دست رفته باشد کامپوزیت بی‌نتیجه خواهد بود.
  • عادت دندان قروچه: کسانی که عادات بدی مانند دندان قروچه دارند بهتر است از کامپوزیت استفاده نکنند.
  • نامرتبی زیاد دندان­‌ها: اگر دندان­‌ها به حد زیادی نامرتب باشند انجام کامپوزیت اثری در مرتب شدن آن‌­ها ندارد. بهتر است از روش درمانی ارتودنسی برای مرتب کردن دندان­‌ها استفاده شود.

نتیجه گیری

در دنیای امروز افراد زیادی به دنبال پیدا کردن راهی ساده و ارزان قیمت هستند تا دندان­‌های خود را مرتب و زیبا کنند. یکی از روش­‌های محبوب همانطور که گفته شد کامپوزیت ونیر است. این روش بسیار راحت انجام می‌شود و برای مراجعه‌کننده دردی به همراه ندارد. با روش کامپوزیت ونیر می­‌توانید ظاهر دندان­‌های خود را مرتب کنید. همچنین می­‌توان دندان­‌های کدر و زرد را سفید و درخشان کرد که در زیبایی لبخند شما بسیار تاثیر می­‌گذارند. اگر از ظاهر دندان خود ناراضی هستید بهتر است به بهترین دندانپزشک در شمال تهران مراجعه کنید و طبق نظر دندانپزشک کامپوزیت را انجام دهید. برای دریافت نوبت با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید. همچنین جهت دیدن نمونه کارهای دکتر حسین بهمنی به بخش نمونه کارهای ونیر و کامپوزیت مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویزیت آنلاین رایگان