تراشیدن دندان برای لمینت

تراشیدن دندان برای لمینت

محتوای جدول

لمینت دندان با تراش اندک در کلینیک دکتر بهمنی

یکی از بهترین شیوه‌های کسب زیبایی چهره، لمینت دندان است. با انجام این شیوه شما طرح لبخند زیبایی خواهید داشت و در روابط اجتماعی خود با اعتماد به نفس کامل‌تری ظاهر خواهید شد‌. لمینت دندان انواع مختلفی دارد که شامل لمینت سرامیکی و کامپوزیتی است. زیبایی لمینت سرامیکی بسیار بیشتر از نوع کامپوزیتی آن می‌باشد ولی باید گفت این زیبایی منوط به آن است که شما حتما به یک دندانپزشک حاذق مراجعه کنید.

اگر به دنبال کلینیک دندانپزشکی خوب در شمال تهران هستید، توصیه ما به شما مراجعه به کلینیک دندانپزشکی دکتر حسین بهمنی است. این کلینیک با بهره‌گیری از بهترین کادر دندانپزشکی و استفاده از بروزترین تجهیزات دندانپزشکی بهترین مرکز لمینت دندان نیاوران می‌باشد.

لمینت چیست؟

قبل از ارائه اطلاعاتی در مورد تراشیدن دندان برای لمینت لازم است در ابتدا بدانیم که لمینت دندان چیست؟ لمینت دندان نوعی روکش است که بخش جلویی دندان را پوشش می‌دهد و باعث زیبایی و مرتب شدن دندان‌ها و تغییر رنگ آن‌ها می‌شود و طرح لبخند زیبایی را ایجاد می‌کند. جنس لمینت‌ها در دو نوع سرامیکی و کامپوزیتی هستند. نوع سرامیکی ظاهری صاف و یکدست و براق دارد. در لمینت دندان امکان این که یک دندان چندین دندان را لمینت کرد، وجود دارد. طول عمر لمینت دندان با رعایت کامل اصول بهداشتی بیشتر از ده سال است. باید این نکته را دانست که انجام لمینت دندان تنها جنبه زیبایی دارد و شامل ترمیم دندان نمی‌باشد.

مراحل انجام لمینت دندان

برای انجام لمینت دندان نیاز به مراجعه‌های مکرر و طولانی مدت به دندانپزشکی نیست و تنها با دو جلسه مراجعه می‌توانید دندان‌های خود را لمینت کنید. در جلسه اول دندان‌ها توسط دندانپزشک معاینه می‌شوند و قالب‌گیری دندان انجام می‌شود. بعد از این مرحله در لابراتوار لمینت‌ها تولید می‌شوند. دندانپزشک دندان‌ها را تراش می‌دهد. بعد از آن لمینت روی دندان‌ها قرار داده می‌شود. مراجعه به یک دندانپزشک متخصص مهمترین مرحله در لمینت دندان است، زیرا تخصص و نحوه عملکرد پزشک تاثیر به سزایی در کیفیت کار خواهد داشت. دکتر بهمنی یکی از بهترین دندانپزشکان متخصص در زمینه انجام لمینت دندان می‌باشد.

دلیل تراش دندان در لمینت

یکی از اصلی‌ترین مراحل لمینت دندان تراش آن است. امروزه با توجه به پیشرفت دستگاه‌ها این میزان تراش به حداقل خود رسیده است. تراش دندان در لمینت روی سطح مینای دندان است و به هیچ عنوان به خود مینای دندان آسیب نمی‌زند.

تراشیدن دندان
تراشیدن دندان

مقدار تراش دندان برای لمینت چقدر است؟

لمینت دندان یکی از کم عوارض‌ترین و بهترین شیوه‌ها جهت کسب زیبایی و ایجاد طرح لبخند زیبا است. سوالی که ذهن بیشتر افراد را برای انجام لمینت دندان درگیر می‌کند این است که مقدار تراشیدن دندان برای لمینت چقدر باید باشد؟ در پاسخ به آن باید گفت که برای انجام لمینت دندان ایجاد یک بستر مناسب برای قرارگیری لمینت بر روی دندان یکی از مراحل ضروری است. این بستر با تراشیدن دندان حاصل می‌شود. تراش بر روی دندان بسیار جزئی است. در واقع هیچ مشکلی را بر روی دندان فرد ایجاد نمی‌کند.

میزان تراش دندان به نوع دندان فرد بستگی دارد. طبیعتا دندان‌هایی که صاف و در یک ردیف قرار دارند به حداقل تراش نیاز دارند. دندان‌های کج و دارای فاصله زیاد به تراش بیشتر نیاز دارند. مهمترین و حساس‌ترین مرحله در لمینت دندان مرحله تراشیدن دندان می‌باشد که در این مرحله تجربه و مهارت دندانپزشک به هرچه بهتر انجام شدن آن تاثیر بسزایی دارد. یکی از بهترین کلینیک‌های لمینت دندان نیاوران، کلینیک دندانپزشکی دکتر بهمنی می‌باشد.

خلاصه

از دیرباز تاکنون، زیبایی و سلامت دهان و دندان یکی از تاثیرگذار‌ترین مسائل  در روابط اجتماعی افراد و زندگی شخصی آن‌ها بوده است. باید گفت موثرترین شیوه، لمینت دندان بوده است که امروزه افراد زیادی این شیوه را انتخاب می‌کنند. نکته قابل توجه و مهم در لمینت دندان مراجعه به یک کلینیک و متخصص حاذق و با تجربه می‌باشد که دکتر حسین بهمنی یکی از بهترین متخصصین در این زمینه هستند. شما با خیال آسوده و اطمینان کامل می‌توانید به این دندانپزشک مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویزیت آنلاین رایگان