عوامل موثر روی قیمت ایمپلنت دندان

بهترین قیمت ایمپلنت در شمال تهران

محتوای جدول

با عوامل موثر روی قیمت ایمپلنت دندان آشنا شوید.

یکی از روش‌های دندانپزشکی برای ایجاد طرح لبخند زیبا به وسیله پرکردن جای خالی دندان‌های از دست رفته، ایمپلنت دندان است. این شیوه یکی از جدیدترین روش‌های موجود است که می‌توان برای یک دندان یا تعداد بیشتری استفاده کرد. تعداد دندان‌هایی که ایمپلنت می‌شوند در قیمت ایمپلنت دندان بسیار تاثیرگذار هستند. در این مقاله از سایت دکتر حسین بهمنی در مورد عوامل موثر روی قیمت ایمپلنت دندان صحبت خواهیم کرد.

ایمپلنت دندان چیست؟

قبل از بیان عوامل موثر روی قیمت ایمپلنت دندان در مورد این روش در دندانپزشکی توضیحاتی را ارائه می‌دهیم. ایمپلنت دندان یکی از جدیدترین شیوه‌ها برای جایگزینی دندان‌های از دست رفته می‌باشد. جنس ایمپلنت از تیتانیوم خالص بوده که سازگاری بالایی با بدن انسان دارد. ایمپلنت به شکل یک میله باریک می‌باشد که در درون استخوان فک جایگزاری می‌شود.

به طور معمول ایمپلنت را در استخوان فک قرار می‌دهند که برای این عمل نیاز به جراحی لثه وجود دارد. در مواردی انجام چنین عملی امکان ندارد، به همین دلیل از ایمپلنت ساب پریو استیل استفاده می‌کنند. در این شیوه ایمپلنت بر روی استخوان کمی نزدیک به بافت بکار می‌رود.

عوامل موثر روی قیمت ایمپلنت دندان

قیمت ایمپلنت دندان برای ایجاد یک طرح لبخند زیبا به عوامل و فاکتورهای گوناگونی بستگی دارد. در ادامه شما را با این عوامل آشنا خواهیم کرد:

تخصص و دستمزد دندانپزشک

باید به این نکته ویژه توجه کرد که ایمپلنت دندان حتما باید توسط یک متخصص دندانپزشک انجام شود تا نتیجه حاصل از عمل کاملا رضایت‌بخش و بدون عوارض باشد. تعدادی از افراد برای کم شدن هزینه ایمپلنت به افراد متخصص مراجعه نمی‌کنند. باید به این دسته از افراد گفت که انجام ایمپلنت نیاز به تخصص ویژه دارد و اگر به درستی و به صورت حرفه‌ای انجام نشود، عوارض جبران‌ناپذیری برای فک و دندان‌ها به همراه دارد. حتی در مواردی باعث از بین رفتن کامل دندان‌ها می‌شود.

جنس و نوع ایمپلنت

براساس جنس و نوع برند ایمپلنت شاهد کاهش یا افزایش قیمت آن خواهید بود.

لابراتوار

برای انجام ایمپلنت دندان نیاز است که حتما یک سری آزمایشات و عکسبرداری‌ها انجام شوند. در واقع از طریق آن‌ها وضعیت دهان و دندان مورد بررسی قرار می‌گیرند. این عکس‌ها و آزمایشات هزینه‌های جداگانه مربوط به خود را دارند.

جراحی‌های مورد نیاز قبل از انجام ایمپلنت

برخی موارد به تشخیص متخصص قبل از انجام ایمپلنت نیاز به جراحی وجود دارد. این مورد روی قیمت ایمپلنت دندان تاثیرگذار است.

تعداد دندان‌ها

ایمپلنت ۲ دندان هزینه‌ای کم‌تر از ایمپلنت ۴ دندان دارد. تعداد دندان‌های ایمپلنت شده روی هزینه آن تاثیرگذار هستند.

هزینه‌های جانبی

خرید و استفاده از داروهای تجویزی مورد نیاز هزینه‌هایی را دربر دارند. برخی از دکترها داروهای کمیاب تجویز می‌کنند.

قیمت ایمپلنت دندان
قیمت ایمپلنت دندان

چگونه قیمت ایمپلنت دندان را کاهش دهیم؟

ایمپلنت دندان را می‌توان یک سرمایه‌گذاری برای زیبایی و اعتماد به نفس فرد محسوب کرد.  برای کاهش هزینه‌های این شیوه می‌توان از بیمه‌های دندانپزشکی استفاده کرد. حتما باید توجه کنید که بیمه مربوطه هزینه ایمپلنت را تقبل کند، زیرا بسیاری از بیمه‌ها این شیوه درمانی را یکی از شیوه‌های مربوط به زیبایی می‌دانند که تحت پوشش بیمه قرار نمی‌گیرد و بیمه هزینه آن را قبول نمی‌کند. اما بیمه‌های مختلفی که هزینه مربوط به ایمپلنت دندان را هم شامل می‌شوند، وجود دارند.

خلاصه

امروزه زیبایی یکی از مسائل مهم شده است. این زیبایی در ایجاد اعتماد به نفس و روابط اجتماعی افراد بسیار تاثیرگذار می‌باشد. به همین دلیل شیوه‌های مختلفی برای ایجاد این زیبایی به وجود آمده است. دندان‌ها یکی از اصلی‌ترین عوامل اثرگذار در این مقوله هستند. ایمپلنت دندان به عنوان یک شیوه برای ایجاد طرح لبخند زیبا ابداع شده است. قیمت از دغدغه‌های افراد مراجعه‌کننده است که در این مقاله به عوامل موثر روی قیمت ایمپلنت دندان پرداخته شد. دکتر حسین بهمنی یکی از متخصصان دندانپزشکی است که با پرداخت هزینه منصفانه می‌توانید برای ایجاد طرح لبخند زیبا به ایشان مراجعه کنید. در این راستا با شماره‌های بهترین کلینیک دندانپزشکی زیبایی شمال تهران تماس بگیرید. کارشناسان کلینیک پاسخ تمامی سوالات شما را خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویزیت آنلاین رایگان