لبخند هالیوودی چیست

کلینیک دندانپزشکی طراحی لبخند در شمال تهران

محتوای جدول

لبخندی هالیوودی را به شما هدیه خواهیم داد

دندان‌ها یکی از ارکان مهم زیبایی در چهره فرد هستند. برای داشتن لبخندی زیبا و دلنشین و همچنین بالاتر رفتن اعتماد به نفس شما نیاز به دندان‌های زیبا و سفید دارید‌. در این راستا امروزه لبخند هالیوودی که شاید نام آن را شنیده باشید، در میان افراد به خصوص بازیگران شایع و پرطرفدار شده است. در این نوع لبخند داشتن دندان‌های صاف و شفاف حرف اول را می‌زند. سوال مطرح شده این است که آیا لبخند هالیوودی تنها برای بازیگران مورد استفاده قرار می‌گیرد یا خیر؟ چه تفاوتی با دیگر روش‌های زیبایی طرح لبخند دارد؟ در این مطلب از وب سایت دکتر حسین بهمنی پاسخ این سوالات را مطرح خواهیم کرد.

لبخند هالیوودی چیست؟

در فیلم‌ها و سریال‌های داخلی یا خارجی دیده‌اید که هنرپیشه‌ها هنگام لبخند زدن اولین چیزی که در صورتشان جلب توجه می‌کند، دندان‌های سفید و مرتب آن‌ها است. حال راز این لبخند‌ها چیست؟ هنرپیشه‌های هالیوود از دهه ۶۰ میلادی اقدام به ترمیم دندان‌ها و لبخند خود نمودند. با این تفاسیر از آن زمان اصلاح لبخند هالیوودی فراگیر شد. در نظر داشته باشید که این اتفاق دارای روش‌خای مختلفی است که برای هر فرد متفاوت می‌باشد.

انواع روش‌های ایجاد لبخند هالیوودی

برای ایجاد لبخند هالیوودی روش‌های متفاوتی در کلینیک‌های دندانپزشکی وجود دارد. هر کدام از این روش‌ها داری معیار‌های خاص خود هستند. مهمترین این معیار‌ها از قبیل میزان خوردگی و شکستگی دندان‌ها، شکل کلی دندان‌ها، میزان بودجه بیمار، فرم صورت و دهان و همچنین نظر و تخصص پزشک می‌باشد. در ادامه این مطلب گریزی به روش‌های مختلف انتخاب و نصب لمینت‌ها خواهیم داشت.

ونیر پرسلاین

اگر به دنبال لبخند هالیوودی هستید این روش پرطرفدارترین نوع ترمیم دندان است. با این روش مشکل تغییر رنگ دندان‌ها و همچنین کجی آن‌ها درست می‌شود. با این تفاسیر این نوع لمینت بهترین روش برای حل مشکلات دندان‌ها به حساب می‌آید.

روکش دندان

در این روش از روکش سرامیکی استفاده می‌شود که داری قطر کم و دوام بالا است. همچنین با این روش دندان‌ها تغییر رنگ می‌دهند و سفیدتر می‌شوند.

لمینت کامپوزیتی

در این روش بر روی دندان‌ها یک روکش کامپوزیتی قرار می‌گیرد. کامپوزیت‌ها دارای دوام کمتری نسبت به روکش‌های سرامیکی هستند ولی از دندان‌ها به خوبی محافظت می‌کنند. همچنین این روکش‌ها مشکلاتی مانند پریدگی، خرابی و تغییر رنگ را هم حل می‌کنند.

ارتودنسی دندان

رایج‌ترین روش برای رسیدن به لبخندی زیبا ارتودنسی است. این روش با صاف و یکدست کردن دندان‌ها لبخند زیبایی را به شما هدیه می‌دهد. ارتودنسی خود به تنهایی دارای انواعی می‌باشد. در این روش شما باید صبر کنید و در مدت زمان کوتاه به نتیجه مطلوب دست نخواهید یافت.

لبخند زیبای هالیوودی
لبخند زیبای هالیوودی

موارد مهم در انجام طراحی لبخند هالیوودی

برای داشتن این نوع لبخند باید مواردی را درنظر گرفت. در ادامه آن‌ها را بیان می‌کنیم:

رنگ دندان‌ها

بی‌رنگ شدن دندان‌ها و لکه‌ها می‌توانند توسط بلیچ و یا سفید کردن تغییر کنند. از ونیر‌ها یا روکش‌های ایمپلنت می‌توان در راستای پوشاندن بی‌رنگی‌ها و آسیب‌ها بهره برد.

از دست دادن دندان‌ها

یکی از علت‌های پوسیدگی دندان‌ها فاصله بین آن‌ها است. همچنین با گذشت زمان امکان از بین رفتن تراز دندان‌ها وجود دارد که می‌توان در عملکرد جویدن و بایت اختلال ایجاد کند.

تراز و هماهنگی

در بعضی مواقع امکان تراز نبودن دندان‌ها وجود دارد. در این راستا دندان‌ها بر روی هم چفت نمی‌شوند و از زیبایی لبخند شما کم می‌کنند.

شکل دندان‌ها

اندازه و شکل دندان‌ها بسیار مهم هستند. شما با استفاده از کانتور لثه و یا پرسلین می‌توانید طول دندان‌های خود را تغییر دهید.

شکل صورت

با بالا رفتن سن شکل صورت شما کمی تغییر می‌کند. توصیه می‌شود که در این زمینه جراحی فک و صورت یا ارتودنسی استفاده شود، تا گونه‌ها و صورت کمی پرتر شوند و بیمار چهره جوان‌تری بگیرد.

سخن آخر

دیدن دندان‌های صاف و زیبای بازیگران و لبخند هالیوودی آن‌ها بسیار جذاب است. اغلب افراد به دنبال داشتن این نوع لبخند هستند. در این مطلب از سایت دکتر حسین بهمنی شما را با آن آشنا نمودیم. برای این کار می‌توانید به کلینیک تخصصی دندانپزشکی زیبایی در فرمانیه مراجعه کنید و یا با شماره‌های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویزیت آنلاین رایگان