کلینیک دندانپزشکی زیبایی در شمال تهران

محتوای جدول

بهترین کلینیک دندانپزشکی زیبایی در شمال تهران با بالاترین سطح کیفی زیرنظر دکتر بهمنی

کلینیک دندانپزشکی زیبایی در شمال تهران برای ارائه خدمات خود نیاز به دندانپزشک و پرسنلی با تخصص‌های مختلف دارد تا بتواند خدمات خود را با کیفیت بالا به مراجعه‌کنندگان ارائه دهد. میزان تخصص این کارکنان ارتباط مستقیمی با کیفیت خدمات و همچنین عملکرد روزانه افراد دارد. برای مثال دندانپزشک عمومی نمی‌تواند ارتودنسی یا ایمپلنت را انجام دهد چرا که این کار اصولی و درست نیست.
دکتر حسین بهمنی از بهترین دندانپزشکان زیبایی شمال تهران هستند که با ارائه خدمات خود در این حوزه می‌توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند.

دندانپزشکی زیبایی چیست؟

دندانپزشکی که در حوزه زیبایی فعالیت می‌کند، یک متخصص ترمیمی است که با داشتن دانش و مهارت زیاد به ایجاد توازن و زیبایی دندان‌ها و طبیعی جلوه کردن آن‌ها کمک می‌کند. در واقع دندانپزشکان در این حوزه علاوه بر تخصص و دانش علمی با هنرمندی خود که متناسب با ویژگی‌های موردنظر هر فرد و آناتومی دندان است دندان‌ها را به بهترین شکل برای جلوه یک لبخند زیبا آماده می‌کنند.

وظایف یک دندانپزشک زیبایی در شمال تهران چیست؟

به طور کلی وظیفه درمانی یک دندانپزشک زیبایی، ظاهر شکیل دندان‌ها است. در واقع هدف آن ایجاد لبخندی زیبا می‌باشد. از جمله درمان‌هایی که در این حوزه قابل ذکر است می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کامپوزیت

بسیاری از افرادی که مشکلاتی مانند رنگ بد دندان، ترک خوردگی، ناصافی و فاصله بین دندان‌ها دارند می‌توانند از این روش دندانپزشکی زیبایی در شمال تهران استفاده کنند. در این روش متخصص دندانپزشک، مواد کامپوزیت را مستقیماً بر روی دندان قرار می‌دهد و توسط ابزار مختلف و با ظرافت آن را شکل خواهد داد. لایه کامپوزیت به شکلی طبیعی مشکلات را برطرف کرده و با یک اشعه مخصوص در جای خود محکم می‌شود.

لیفت لثه

بعضی از افراد مشکلات دندانی مانند کوتاهی، کج‌شدگی و ناصافی خط لثه دارند. در چنین مواردی متخصص دندانپزشکی زیبایی با برداشتن بافت لثه باعث می‌شود تا دندان‌ها ظاهری زیباتر و جذاب‌تر پیدا کنند.

روکش دندان

در این روش روکش دندان را کامل می‌پوشاند. این موضوع بر خلاف سایر روش‌های درمانی مانند کامپوزیت و لمینت دندان است. روکش دندان را کامل می‌پوشاند. این روش دندانپزشکی زیبایی در شمال تهران برای افرادی که مشکلات پیچیده‌تر و پوسیدگی بیشتری دارند، انتخاب بسیار مناسبی است. تاج قرار داده شده قسمت آسیب‌دیده دندان را محافظت می‌کند و ظاهری کاملا طبیعی به آن می‌بخشد.

لمینت دندان

روکش لمینت روشی مؤثر برای از بین بردن مشکلاتی مانند ناصافی، ترک‌خوردگی و لک است. بدین منظور مینای دندان آماده‌سازی و برای قرار دادن لمینت تراشیده می‌شود. یک متخصص زیبایی با توجه به آناتومی دندان آن‌ها را قالب‌گیری می‌کند و با توجه به نیاز هر فرد، آن را در لابراتور می‌سازد. در مرحله بعد هم روکش دندان چسبانده می‌شود.

کلینیک دندانپزشکی زیبایی
کلینیک دندانپزشکی زیبایی

بلیچینگ

سفید کردن دندان یا بلیچینگ یک روش موقت برای سفید و روشن‌تر کردن دندان‌ها است. در آن بر خلاف روش‌هایی مانند کامپوزیت و لمینت، مشکلات پیشرفته در دندان از بین نمی‌رود بلکه تنها به تغییر رنگ دندان‌ها می‌پردازد. در این روش دندان‌های مراجعه‌کننده با حفظ شکل و فرم اولیه، روشن‌تر خواهد شد.

ترمیم یا پر کردن دندان

در این روش دندانپزشکی زیبایی با استفاده از موادی که در کامپوزیت هم استفاده می‌شود، حفره‌‌های خالی دندان را پر می‌کنند. امروزه مانند گذشته در این روش از مواد تیره برای پر کردن استفاده نمی‌کنند و دندانپزشک زیبایی و ترمیمی با استفاده از مواد کامپوزیتی طبیعی به پر کردن دندان می‌پردازد تا در نهایت آن را به حالت اولیه خود برگرداند.

کلام آخر

اگر شما هم به دنبال مرکزی معتبر و متخصصین زبده هستید، توصیه ما به شما دکتر حسین بهمنی از بهترین دندانپزشکان زیبایی در شمال تهران است که با ارائه خدمات خود را با بالاترین کیفیت، خیال شما را آسوده خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با خدمات کلینیک دکتر بهمنی با شماره‌های ثبت شده در سایت تماس حاصل فرمایید. همچنین در صورت ابهام درباره تعرفه‌ها کارشناسان مجموعه تعرفه‌های کلینیک را به شما خواهند گفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویزیت آنلاین رایگان