کلینیک دندانپزشکی طراحی لبخند در شمال تهران

کلینیک دندانپزشکی طراحی لبخند در شمال تهران

محتوای جدول

کلینیک دندانپزشکی طراحی لبخند در شمال تهران

طراحی لبخند چه تاثیری بر زیبایی چهره خواهد داشت؟ لبخند یکی از زیباترین هدیه‌های خداوند است و همیشه دلنشین و خوشایند می‌باشد. هماهنگی بین تمام اجزای صورت می‌تواند باعث جذابیت و دلنشینی بیشتر لبخند شوند. وجود دندان‌های یکدست و صاف در دهان باعث زیبایی چهره و دو چندان شدن زیبایی لبخند خواهد شد. آیا شما هم به زیبایی لبخند و مرتب بودن دندان‌های خود اهمیت می‌دهید؟ اگر شما هم به دنبال یافتن بهترین روش برای داشتن لبخندی زیبا هستید و نیاز به مراجعه به یک متخصص دندانپزشکی دارید، دکتر حسین بهمنی عضو آکادمی دندانپزشکان آمریکا و عضو انجمن دندانپزشکان ترمیمی را به شما معرفی می‌کنیم. شما می‌توانید با مراجعه به کلینیک دندانپزشکی دکتر بهمنی از بهترین خدمات زیبایی دندان و طراحی لبخند بهره‌مند شوید.

آشنایی با طراحی لبخند

طراحی لبخند زیبا در واقع ترکیب و تلفیقی از دندان‌ها و اجزای صورت است. لبخند زیبا به عنوان دومین فاکتور زیبایی صورت بعد از چشم شناخته می‌شود. در تناسب کلی صورت، رنگ پوست، فرم لب‌ها، فرم لثه، فرم گونه‌ها، رنگ و ترتیب دندان‌ها در نظر گرفته می‌شوند. ترکیب درست این اجزا می‌تواند منحنی خط لبخند را ایجاد کند و وجود این منحنی باعث داشتن چهره‌ای دلنشین خواهد شد.

از مهم‌ترین نکات در طراحی لبخند، تشخیص درست و ارائه راه درمان مناسب است. متخصص زیبایی و پروتز با استفاده از تجربه، مهارت و دانش خود قادر خواهد بود با بررسی روابط میان اجزای صورت، بهترین و مناسب‌ترین روش درمان را ارائه کند. در یک تعریف کلی می‌توان طراحی لبخند را مجموعه‌ای از درمان‌های زیبایی دانست که نتیجه آن ایجاد یک لبخند زیبا و دلنشین بر چهره فرد است. در این مجموعه درمانی و فرآیند طراحی و اصلاح لبخند، فرم لثه‌های ناصاف و بدشکل بیمار اصلاح می‌شوند و مشکلات دندانی نیز بررسی و برطرف می‌شوند. تغییر در طول، عرض، رنگ و شکل دندان باعث ایجاد ظاهری متناسب و لبخندی زیباتر می‌شود. در فرآیند اصلاح طرح لبخند تنها جنبه زیبایی مطرح نیست، بلکه مشکلات دهان و دندان  نیز به طور کامل بعد از معاینه برطرف می‌شوند.

طرح لبخند
طرح لبخند

بهترین کلینیک دندانپزشکی طراحی لبخند در شمال تهران چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟

طراحی لبخند یک فرایند کاملا تخصصی است و بهتر است در یک کلینیک دندانپزشکی مجهز و زیرنظر مجرب‌ترین متخصصین انجام شود. بهترین کلینیک دندانپزشکی زیبایی شمال تهران، کلینیک دکتر بهمنی است که  انواع خدمات تخصصی و عمومی دندانپزشکی را با بهترین کیفیت و با به‌روزترین تجهیزات به بیماران خود ارائه می‌دهد. به طور کلی این خدمات شامل کاشت ایمپلنت دندان، جراحی لثه و رفع عفونت لثه، جراحی فک و دهان، دندانپزشکی کودکان، انواع ارتودنسی، درمان ریشه دندان، لمینت، کامپوزیت ونیر و … هستند.

خدمات زیبایی تخصصی ارائه شده در این کلینیک شامل لمینت، کامپوزیت ونیر، بلیچینک، اصلاح طرح لبخند و روکش‌های سرامیکی می‌شوند. کاشت ایمپلنت، جراحی لثه، جراحی فک و دهان، درمان ریشه، پرکردن و خدمات عمومی و تمامی خدمات ترمیمی و درمانی از عمومی‌ترین کارهای دندانپزشکی و خدماتی است که در این کلینیک انجام می‌شوند. خدمات دندانپزشکی کودکان مانند انواع ارتودنسی، مرتب‌سازی فواصل، ایمپلنت کودکان و خدمات عمومی دندانپزشکی کودکان نیز در کلینیک زیبایی دکتر حسین بهمنی ارائه می‌شود.

نتیجه‌گیری

طراحی لبخند امروزه با توجه به علاقه بیشتر افراد به داشتن لبخندی زیبا افزایش چشمگیری داشته است. طراحی لبخند در حقیقت یک سرمایه‌گذاری بلندمدت در ظاهر شخص است به همین علت در بین زیبایی دوستان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. انجام طراحی و اصلاح لبخند در یک کلینیک تخصصی با بهترین امکانات و تجهیزات دندانپزشکی می‌تواند یک نتیجه عالی به همراه داشته باشد. کلینیک دندانپزشکی دکتر حسین بهمنی باکیفیت‌ترین و به‌روزترین خدمات دندانپزشکی را با بهره بردن از بهترین برند‌های روز دنیا به مراجعین خود ارائه می‌دهد. این کلینیک با دارا بودن کادری مجرب و دندانپزشکانی متخصص، ماهر و زبردست درصدد تحقق بخشیدن به شعار خود یعنی ساخت زیباترین لبخند دنیا، همواره می‌کوشد. تعهد و مسئولیت، ایمنی و بهداشت و طراحی فوق مدرن و همگام با تکنولوژی روز جهان از مهم‌ترین ویژگی‌های کلینیک دکتر بهمنی است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویزیت آنلاین رایگان