هنرمند دندانپزشکی دکتر حسین بهمنی

هنرمند دندانپزشکی دکتر حسین بهمنی

محتوای جدول

هنر دندانپزشکی دکتر بهمنی را در بهترین کلینیک شمال تهران تجربه کنید

زماني که صحبت از هنر و هنرمند دندانپزشکي به ميان مي‌آيد برخي افراد آن را ناديده مي‌گيرند در حالي كه مرتب کردن دندان­‌ها مي‌تواند تاثير بيشتري نسبت به تزريق ژل و بوتاکس بر زيبايي افراد داشته باشد. دندان­‌ها و زيبايي افراد بسيار به هم وابسته هستند و اگر فرد دندان‌هايي بدرنگ و نامرتب داشته باشد چهره او را تحت تاثير قرار مي­‌دهند. در دندانپزشكي مخصوصا دندانپزشكي زيبايي، هدف اصلي ايجاد هماهنگ‌سازي و کمک به جوان‌سازي طبيعي صورت است.

کلينيک تخصصي دندانپزشکي دکتر حسين بهمني با استفاده از پرسنل متخصص و مجرب و همچنین با به کارگيري مدرن‌ترين تجهيزات و فراهم کردن فضای آرام و دلنشين، به عنوان بهترين دندانپزشک خوب در زعفرانيه، آماده خدمات‌رساني به مراجعه‌کنندگان گرامي مي‌­باشد. تمامي خدمات ارائه شده در اين کلينيک همراه با ضمانت است و تا رسیدن شما به آنچه كه مي‌خواهيد همراه شما هستيم.

دندان و زيبايي

امروزه دندانپزشکي زيبايي نسبت به گذشته از اهميت بيشتري برخوردار مي‌باشد. با توجه به تاثير يك لبخند زيبا بر زيبايي افراد، در علم دندانپزشکي راه‌هاي زيادي براي داشتن دندان‌هايي زيبا وجود دارند. در گذشته زماني که اسم از زيبايي دندان‌ها به ميان مي‌آمد ياد ارتودنسي مي‌افتاديم اما امروزه راه‌هاي زيادي براي زيباسازي دندان و داشتن يك لبخند زيبا وجود دارند. به مرور زمان رنگ دندان‌ها تيره و ميناي آن‌ها ضعيف مي‌شود. همچنين مصرف دخانيات و سيگار و مصرف برخي مواد غذايي مانند ادويه سبب تغيير رنگ دندان‌ها مي‌شوند. علاوه بر تغيير رنگ دندان‌ها در دندانپزشکي مي‌توانيد دندان‌هاي لب پر شده يا ترک خورده و يا فاصله بين دندان‌ها را ترميم کنيد.

برخي از راه‌هاي زيبا کردن دندان که توسط هنرمند دندانپزشکی زيبايي انجام مي‌شوند عبارتند از:

  •   لمينت دندان
  •   كامپوزيت دندان
  •   بليچينگ دندان
  •   ايمپلنت
  •   ارتودنسي
  •   ميناکاري دندان
  •   جرم‌گيري دندان
  •   ماسک دندان
  •   لاک سفیدکننده دندان
  •   روکش دندان
  •   پل دندان

هنر و دندانپزشکي

دندانپزشکي و هنر رابطه تنگاتنگي با يكديگر دارند. علم زيباشناسي و خلاقيت لازمه هر کار هنري است و حرفه دندانپزشکي بدون ارتباط با زيباشناسي  و داشتن خلاقيت هيچ مفهوم و معنایی ندارد. يک دندانپزشک ترميمي، يک جراح فک و صورت، يک متخصص پريو يا يکارتدونتيست و پروتزيست با شناخت و بینش زيباشناسانه و داشتن خلاقيت هنري کار خود را شروع و به پايان مي‌رسانند. یک دندانپزشک با ديدن حفره دهان و با شناخت تغيير رنگ‌ها مانند يک نقاش بايد تظاهرات پاتولوژیک و فیزیولوژیک دندان‌ها و مخاط دهان را بشناسد. اگر بخواهیم ساده‌تر بگوییم یک هنرمند دندانپزشکی باید هنر رنگ‌شناسی داشته باشد تا بتواند در انتخاب بهترین رنگ برای دندان افراد و همچنین ترمیم‌های دندان رضایت‌بخش عمل نماید که اصطلاحا به این هنر، هنر دندانپزشکی می­‌گوییم.

هنرمند دندانپزشکی
هنرمند دندانپزشکی

دکتر بهمني و هنرمند دندانپزشکی

دکتر حسين بهمني در سال 1388، مدرک دکتراي دندانپزشکي خود را از دانشگاه سنترو اسکولار دريافت کرد و در سال 1390 موفق به دريافت مستر فلوشيپ در رشته دندانپزشکي ترميمي و زيبايي شده است. ايشان در كنفرانس‌هاي علمي زيادي شرکت کرده‌اند و گواهينامه‌هاي معتبر بين‌المللي زيادي دريافت کرده‌اند. همچنين ايشان عضو آکادمی دندانپزشکان زيبايي آمريکا و عضو انجمن دندانپزشکان ترميمي هستند.

درباره کلينيک

کلينيک تخصصي دكتر بهمني يکي از مدرن‌ترين و مجهزترين کلينيک‌هاي دندانپزشکي زيبايي است. تمام درمان­‌هاي مربوط به زيبايي، ايمپلنت و ترميمي در اين مكان با استفاده از پيشرفته‌ترين تجهيزات در اختيار بيماران قرار مي‌گيرند. تمامي خدمات در این مرکز با بهترين كيفيت و مناسب‌ترين قيمت با بهترين شکل انجام مي­‌شوند.

نتبجه گیری

داشتن یک لبخند زیبا در هر زمان و سن و سالی می‌تواند تاثیر زیادی بر زیبایی شما داشته باشد. اهمیتی ندارد که شما سنتان چقدر است و چه اندازه پوستتان خراب شده است، با وجود یک لبخند زیبا می‌توانید اطرافیان خود را تحت تاثیر قرار دهید. برای ترمیم دندان­‌های خود انجام کارهای زیبایی دندان‌ها بهتر است از دندانپزشکان زیبایی کمک بگیرید. کلینیک دندانپزشکی دکتر حسین بهمنی تمامی خدمات دندانپزشکی را با بهترین کیفیت و مجرب‌ترین پرسنل انجام می­‌دهد و شما را به آنچه که می­‌خواهید می‌رساند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌های زیر تماس بگیرید. تا رضایت کامل همراه شما عزیزان تا انتها هستیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویزیت آنلاین رایگان